سراجان گمرک چیلات به منظور ارائه خدمات بهتر و انتخاب آگاهانه تر مشتریان ، اقدام به راه اندازی بخش ویژه و اختصاصی پاسخ به سوالات متداول ، تحت عنوان ( زمان پاسخ ) در قالب پادکست های صوتی کرده است.
این اقدام سازنده و مفید سوای از مشتری مداری ، یک امر واجب و ضروری برای سراجان گمرک چیلات است ؛ چرا که نیاز به پاسخ های روزانه و مکرر مشتریان در شبکه های اجتماعی و نیز تماس های صوتی تا حدودی مرتفع میشود.
ما در سراجان گمرک چیلات ، معتقدیم که تولیدکننده و فروشنده باید اطلاعات یک محصول ، کالا یا خدمات را بصورت ویژه و تخصصی و از سر مسئولیت و اخلاق حرفه ای و کاری با مشتریان خود در میان بگذارد ، تا مشتریان بتوانید با آگاهی کافی و وافی اقدام به خرید نمایند.
پایه و بیس اقتصاد ، تولید و بازار ، عرضه و تقاضاست . تصور کنید یک تولیدکننده یا فروشنده در عرضه کالا ، محصولات یا خدمات خود اطلاعات غلط ارائه دهد یا اطلاعات را به خوبی و درستی با مشتریان خود به اشتراک نگذارد ؛ آیا تقاضایی صورت خواهد گرفت ؟
بنابراین ما طبق این اصل اساسی تصمیم گرفته ایم به تک تک سوالات مهم مشتریان در قالب پادکست های صوتی پاسخ دهیم.
لذا توصیه اکید داریم حتما قبل از ثبت سفارش تمام پادکست های صوتی را با دقت بشنوید تا بهترین انتخاب را بر اساس توصیه ها و مشاوره های ما داشته باشید.